21 Mart 2012

ZTK 4. Tur | Trabzonspor Maçı Sonrası

Kupadan elenmek beni üzerdi ama aklımda pazar günkü kritik Ankaragücü maçı varken bu maçın ne olacağını pek düşünemiyordum açıkçası. Benim için asıl önemli olan maçın uzamaması, oyuncuların yorulmamasıydı.

Maçın ilk yarısında son haftalardaki oyunumuzdan farklı bir görüntü yoktu. Kötü bir futbol sergiliyorduk. Ben de maç öncesindeki düşüncelerimi koruyordum ama tam ilk yarı biterken Emrah'ın frikikten attığı gol içimdeki ilk heyecan kıvılcımını yakmıştı.

İkinci yarı başlarken bir parça daha heyecanlıydım ama bende yine uzatmalarda veya penaltılarda elenmektense bu 90 dakika içerisinde elenelim düşüncesi hakimdi. Sonra Süleyman Abay'ın yönetimi, Burak Yılmaz'ın her zamanki gibi sahadaki Antalya düşmanlığı derken bir anda kendimi maça kaptırmış şekilde buldum. Yerimde duramıyordum. Sahadaki oyuncuların kazanma arzusu benim aklıma da artık "Bu turu geçmeliyiz, geçeceğiz." düşüncesini kazımıştı.

Maçın normal süresi 1-1'lik eşitlikle bitince hiç istemediğimiz uzatma dakikalarına geçildi. İşte kazanmak istememiz için bir neden daha çıkmıştı ortaya. Uzatma dakikaları başlar başlamaz Mehmet Eren'in ortası Musa Aydın'ın volesiyle attığımız güzel gol bizi bir kez daha öne geçirirken golü keşke bu ikili böyle golleri bütün sezon atmış olsalardı dedim içimden.

Maçın kalan dakikalarında da üstünlüğümüzü koruduk. Son 5 maçta geçit vermediğimiz Trabzonspor'a bir kez daha geçit vermeyerek hem Antalya'nın 'her yer' olmadığını bir kez daha göstererdik hem de turu geçen taraf biz olduk. Haftalardır kazanamıyorduk, bu galibiyetle bu kötü seriyi bozmuş olduk. Maçın uzatmalara gitmesi yorulmamıza neden olsa da turu geçmemiz Ankaragücü maçı öncesinde önemli bir moral oldu.

Çeyrek finaldeki rakibimiz cuma günü çekilecek kura ile belirlenecek. Ligi en kısa şekilde garantiye alıp bu kupa yolunu sonuna kadar yürüyelim artık. Bu sezonun tesellisi kümede kalmak değil, bu kupayı almak olsun.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...