15 Mart 2012

Haydi Antalya Maça!

Şu günlerde yaşanan gelişmelere baktıkça aslında sevinmemiz lazım değil mi? Antalya şehri biraz zorlama ile de olsa Antalyaspor'a sahip çıkıyor!

Düşünüyorum, düşünüyorum bir türlü çıkamıyorum işin içinden. Neden bu tarz işler yumurta kapıya dayandığında yapılıyor? İki yıldır Antalyaspor maçlarına giden 2 bin vefakar Antalyasporlu türlü eziyetler çekerken, jandarmadan baskı görürken sesi soluğu çıkmayanlar neden şimdi harekete geçti de otobüsler, biletler ayarlıyor? Bir gün olsun buraya gelen 2 bin taraftara içten bir teşekkür edilmemiş, üstüne Antalyasporlu olmamakla itham edilmiş.

Sosyal medyaya da bakıyorum. Şu anda nerede takımı eleştiren, takımın top oynamadığını, formanın hakkının verilmediği iddia eden varsa hepsi benim yıllardır Antalyaspor maçlarına gittiğim, yıllarca deplasman yollarında kimi zaman destek olduğum, kimi zaman da bana destek olan kardeşlerim, abilerim. Şimdi bu adamlar Antalyasporlu değil ama bu hafta Antalyaspor taraftarına ihtiyaç var.

Cumartesi günü yendiğimizi varsayalım. Hem de yırtıcı bir futbol ile. Darmadağan ettiğimizi düşünelim Eskişehirspor'u. Alkışlayacak mıyız takımı, yoksa daha da mı tepki göstereceğiz? Bu takım 2 aydır top oynamazken bu maç dağıtırsa seçilmiş maçlar kategorisine girmeyecek mi Eskişehir maçı?

Neyse bu takım ne halde olursa olsun, bedava otobüsler olmasın, inen biletler olmasın biz yine Antalyaspor'un mağlubiyetine sevinen(!) Antalyasporlular olarak Mardan Stadı açık tribünde sağda, solda, ortada; birinci katta, ikinci katta, üçüncü katta olmaya devam edeceğiz. Biz birbirimizi biliriz zaten.

Siz de bilin ki biz hayatta en çok Antalyaspor'u sevdik.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...