10 Nisan 2012

Genç Arsenal Blog

Dün gece trafik kaynaklarında bu blogun adresini görünce yine takip listesine ekleyen bir blog diye mutlu olmuştum. Hem de merak ederek bir bakayım dedim işin açığı çok şaşırdım.

Blog sahibini tanımıyordum ancak yaptığı hem beni hem de Özgün'ü çok mutlu etti. 07harfli Blog bannerı ile beraber "Memleketimin Takımı" başlığı altında bize yönlendirmiş okuyucularını.

Birer Manchester United sempatizanı olarak biz de Antalyalı arkadaşımıza yazım hayatında başarılarının devam etmesini diliyoruz. Arsenal sempatizanları olanların muhakkak haberi vardır ama inceleme fırsatı buldum blogu, Arsenal ile ilgili yok yok... İlgi ile takip edeceğinize eminim.
----------------------------------------
Twitter: @gencarsenal
--------------------------------------- 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...