24 Nisan 2012

Antalyaspor Güncel

Uzun zamandır Antalyaspor ile ilgili çok yazamıyorduk, neler olup bitti şu 2 haftalık süreçte bir bakmak lazım.

Isaac transferi ile taraftarın gazı bir nebze alındı. Bu kaba tarifi kullanmak zorunda kalıyorum ancak durum aynen bu. Hızlı gelişen bir transferden sonra herkes bu sene bir şeylerin değişeceğine inanmaya başlamıştı ancak yine bir sessizliğe gömüldük transfer hususunda. Ortada birçok dedikodu dolanıyor ancak adı üzerinde dedikodu... Geçen sezon yine transfer konusunda istediğimizi alamasak da erken bitirmiştik transfer işlerini takımın kaynaşması açısından bu çok önemli idi, Akıncıoğlu'nun açıklamalarına bakarsak yine aynısı olacak diye temenni ediyoruz. Beklemekten başka çaremiz yok.


Sezon bittiği vakit, özellikle Mehmet Özdilek'e büyük tepki vardı. Hatta biz de istifa etmesini isteyen güruhtandık. Ancak görüldüğü üzere Mehmet Özdilek takımın başında kalmaya devam edecek. Bu saatten sonra Özdilek'e karşı safi istifa çağrısı ile muhalefet yapmak Antalyaspor'a bir şey kazandırmayacaktır.  Elbette eleştiriceğiz, hatta eleştirilerin de dozajının artması lazım. İstifa etmedi desteğe devam durumu olmamalı ancak yapıcı eleştiriler olmalı tabii ki bunlar. Yoksa zaten taraftarla açık olan arasına uçurum girecektir. İşin aslı ben de sağlam bir kadro ile Özdilek'in neler yapacağını merak etmiyor değilim. Eğer 10 hafta sonunda Antalyaspor yine istediğimiz düzeyde olmazsa artık "istifa" seslerini de engellemek imkansız olacaktır.

Taraftar Facebook'ta, Twitter'da pek aktif maşallah. Vekillere tweet atmalar, Facebook'ta transfer yapmalar falan. Abilerim, kardeşlerim sosyal medya elbette etkili ama ne yazık ki 3-5 kişiyiz. 3-5 kişinin uğraşları ile olmuyor bu işler. Antalyasporlu Taraftar Dernekleri'nin artık daha aktif rol alma vakti geldi de geçiyor. Neyden bahsediyorum? Tabii ki stat mevzusundan... Yine ortalık toz duman. Sezon sonu ne güzel anlatıldı durdu. "Gelecek sene kesin üniversitedeyiz" dendi, çizildi. Özdilek bile gitti stadı inceledi ama sonuç bize yine hüsran gibi gözüküyor. Ben artık çok sıkıldım "Türel bunu dedi, Akaydın bunu yapmadı" muhabbetlerinden.

Tamam onlar görevlerini yerine getiremiyor da biz çok mu yerine getiriyoruz? Biz bile siyasi görüşümüze göre muhalefet yapıyoruz. İkisinin de karşısına çıkıp "Lamı cimi yok arkadaş bu stat işi çözülecek!" dedik mi? Yok hayır görüyorum Twitter'da -başka bir yerde girişim yok çünkü- adam Menderes Türel'e "Başkanım yaparsanız siz yaparsınız" diyor, Akaydın'a gidip "Bitirdin Antalya'yı, bir stat bile yapamadın." diyor. Türel'e gidip "Vekillik yap da işini görelim." diyor, Akaydın'a "Engellemelere rağmen sizin yapacağınıza inanıyorum." diyor ama kimse de çıkıp ikisine birden "Bu sizin göreviniz, yapacaksınız o stadı." diyemiyor.

Bir de Bahar Kupası mı, Spor Toto Kupası mı ne öyle bir kupa var. İşin açığı gerçekten bilmiyorum kupanın adını. Sırf bu yazı için de Google'ı açıp bakmaya utandım. İlk maçı Kayseri'ye karşı oynadık, uyuduğum için izlemedim. İkinci maçı da kupanın yaratıcısı LigTv yayınlamadı ondan izleyemedim. Özgün Ankara'daki Gençlerbirliği maçına gitmesine rağmen "Ben de Twitter yorumlarına baktım telefondan genelde" dedi. Öyle alakasız, sıkıcı, gereksiz bir kupa işte. Gerçi Emre Torun'dan, Janda'dan güzel haberler geliyor. Bakalım hayırlısı.


Bu kupa için izin verilen futbolcular var bir de. İzinden kasıt bizim anladığımız yollarımızın ayrılacağı futbolcular. Bu isimler Ömer Çatkıç, Musa Aydın, Tolga Erginer, Kerem Şeras, Jaba, Mehmet Yılmaz, Ali Turan, Sedat Ağçay... İsimlere baktığımız zaman çok şaşırmıyoruz ancak özellikle Sedat Ağçay'ın ben bu takımda kalması gerektiğini düşünüyorum. Ali Turan da yaşına yakışmayacak hatalar yapsa da takımda durmasının hayrımıza olduğunu düşündüğüm futbolculardan ama diğer futbolcular için doğru alınmış bir karardır. Ancak bu futbolcuları da gönderirken özellikle Ömer Çatkıç'a gereken yapılmalıdır. Evet son sene diğer futbolcular gibi haklı olarak ona da çok yüklendik ancak Ömer'in bize kazandırdıkları da hiç azımsancak şeyler değildir. Ömer Çatkıç'a en büyük teşekkür edilmelidir benim nazarımda.

Bir paragraf da A2 takımına açmak gerekir. Kendi grubundan şampiyon olarak final grubuna kalan gençlerimizi bu turda tanımak imkansız. 8 takımlı final grubunda 10 puan ile 6. sıradalar. Ne oldu bu çocuklara anlamak güç. 

Önümüzdeki günlerde yine uzun uzun stat mevzusunu tartışacak gibi duruyoruz. Bakalım hayırlısı ne ise o olsun demek istiyorum da şu Mardan'dan hayır gelecek gibi durmuyor. Ha bir de üniversite stadı için tutturanlara bir hatırlatma yapmakta fayda var. Bu şehrin takımının hala tribünlerinde Antalya yazan bir stada ihtiyacı var. Bize ruhumuzu geri versinler. 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...