25 Eylül 2012

İbrahim ile Musa Nerede?

İlk hafta Gençlerbirliği karşısında ağır bir mağlubiyet aldık. Son 10 dakikada yenen 3 gol ile 3-1'lik mağlubiyet... En son orada gördük İbrahim Dağaşan'ı. Hoca ilk 11'de başlayan İbrahim'i 87. dakikada oyundan almıştı. Musa'yı en son ne zaman oyunda gördüm hatırlamıyorum. Kuvvetle muhtemel şu sezon sonu yapılan laylaylom kupasında görmüşüzdür tüm Antalya'nın ve Türkiye'nin ümitle beklediği sol beki.


Hocaya soruyorum. Bu maçta acaba Ergün Teber, Musa'nın yapamayacağı ne yaptı? Ergün Teber'e neden bu kadar şans tanınıyor. Neden yaptığı onca pas hatası, güven vermeyen tavrı, tacı bile doğru düzgün kullanamayışı yok sayılıyor. Neden Ergün gibi 27 yaşında, senede 4-5 takım değiştiren bir futbolcuya güveniliyor da 22 yaşındaki bir isme, 7 numaraya layık görülmüş Antalya çocuğuna şans tanınmıyor?


Gelelim İbrahim Dağaşan'a. Geçen sene tüm takım ıslıklandı, yuhalandı. Bu ıslıklayanların en ortasında idim. Kadıköy'de maç sonu "Formayı çıkartın..." diye en çok haykıranlardandım ama bir gün olsun ne ben ne de bu Antalya tribünü İbrahim'e tek bir kötü söz söylememiştir. Geçen senenin en istikrarlı, en çaba harcayan futbolcuları arasında belki de en önde geleni idi İbrahim. Ne oldu da birden kadrodan silindi? İlk haftadaki mağlubiyette tüm suç onun muydu?

Antalyaspor tribünleri için bu iki oyuncu bu kadar önemli ise birisi çıksın da açıklasın bu oyuncuların neden oyuna giremediğini. Malum tesislerde takım ile taraftar arasına perde çekildi; göremiyoruz antrenmanları. Sakatlık, disiplinsizlik hakkında da bilgi gelmiyor. Neden bu iki oyuncu giremiyor takıma bir allahın kulu da çıksın açıklasın.




 

1 yorum:

  1. Dostum kusura bakma ama belki tribün aktivitelerinde aktif bir arkadaşsın ancak saha içi konusunda biraz yetersiz duruyorsun. İbrahim Dağaşan'ın oynatılmamasının nedeni bu yıl oynanmaya çalışılan yeni taktik sistem. Bu sistem içerinde orta sahada oynayan 2 oyuncununda hem defansif en ofansif katkı vermesi bekleniyor malum ibrahimde oyunun ofansif kısmında yetenekleri sınırlı bir arkadaş. bu nedenle uğur janda birinci tercih olması gayet normal. Musa konusunda da Minev'i kesme şansı hiç yok diyebilirm özellikle geçen yıl şans bulduğu dönemde seni bilmem ama beni büyük hayal kırıklığına uğrattı ve bana kalırsa musa sadece iyi bir yedek olabilir süper lig takımlarında daha ileri gidebileceğini hiç zannetmiyorum ha ergün çok mu iyi dersen belki musa ergün yerine denebilirdi.

    YanıtlaSil

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...