09 Ağustos 2012

Farklı Bir Sezon Öncesi

Haftaya evi taşıyorum. Çekmeceleri, dolabı yavaştan boşaltmaya başladım. Boşalttıkça da çekmeceye atılan "anılar" gün yüzüne çıkmaya başladı. Tabii ki en başta biriktirdiğim deplasman biletleri veya gittiğim şehirlerden hatıra olarak söktüğüm maça çağrı bildirileri.

Odayı toplarken bu seneyi düşünmeye başladım. Cüzdanda kombinelerin durduğu bölüme bakmak bile gelmedi içimden. Çünkü bu senenin kombinesi yoktu içinde. Her sene kombineyi oraya koyarken duyduğum heyecanı bu sene yaşayamamış olmak çok koyuyor.

Artık kombine fiyatlarını, yönetim politikalarını tartışacak durumda değiliz. Şunun şurasında 10 gün sonra ilk düdük çalacak. Senerlerdir bir heyecan beklediğimiz, gün saydığımız o muhteşem olaya uzaktan bakar olacağız. Sadece ben değilim bunları yaşayacak olan, yüzlerce Antalyaspor sevdalısı benim gibi olacak.

Önceki senelere bakıyorum da yaptığımız planlar çok garip geliyor. "Serhat Abi nereden alacağız abi kombineyi?" diye sormak yerine "Abi nerede izleyeceğiz bu sene maçları?" diye sordum geçen gün. Baha Ağabeylerin Antalya'daki maçlar öncesinde neler yapacaklarını takip etmeye çalıştım. Bu sene ilk maça hangi pankartı yapsak diye düşünmemin yerine acaba iptal ettirdiğim Lig TV'yi tekrar bağlatsam mı diye düşünür buldum kendimi.

Şimdi düşünüyorum da Antalya'ya gitmek için hangi bahaneyi bulacağım. Önceki senelerde "Gelecek hafta giderim, hem de maça denk getiririm." derken büyük ihtimalle şimdi maç olmayan haftalara getirmeye çalışacağım Antalya'ya gelişlerimi. İçim elvermez o şehirde kırmızı-beyaz formalılar 3 puan mücadelesi verirken tribünde olmamaya.

Medical Park oldu sesimizi çıkarmadık, Mardan'a gittik sesimizi çıkarmadık, her sene düşmemeye oynadık sesimizi çıkarmadık. Takım hep bizim dedik. Ancak artık buna da olanak kalmadı. Endüstriyel futbolun en büyük uşaklarından biri haline gelen Akıncıoğlu Yönetimi istediği gibi at koşturmaya devam ediyor kulüpte. İşte önceki olaylara hiç sesimiz çıkmadığı için şimdi de sesimizi çıkartamıyoruz.

Bir iki sene tribün işlerine ara veriyor gibiyiz. Usta Antalyaspor maçını yayınlıyor musun?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...