02 Mart 2013

Sosyal Sorumluluk Projelerinde Antalyaspor'un Önemi

Dün, yani 1 Mart Cuma günü, Antalya Guinness rekorunu "organ bağışı" gibi çok önemli bir alanda kırmanın gururunu ve huzurunu yaşadı. Bu etkinliğe katılanları tekrar tekrar tebrik ediyorum. Ancak benim bugün bahsedeceğim konu biraz daha farklı.

Dün etkinliğe Grup 1966 Antalyasporlular Derneği de formalarıyla, pankartlarıyla katıldı. Orada Antalyasporumuzu en güzel şekilde temsil ettiler. Tüm Antalyasporlu abi ve kardeşlerime ben de teşekkür ediyorum ve sürekli böyle sosyal sorumluk projelerinde yer alan Grup 1966'yı bir kez daha tebrik ediyorum.


İşte Antalyaspor'u Antalya'ya yaymak, Antalyaspor'u Antalyalı'ya sevdirmek böyle olur. O gün orada bulunan insanlar, belki de tamamını holigan olarak bildiklerini Antalyaspor taraftarlarının her şeyden önce birer insan olduğunu tekrar anladılar. Belki de o anda 3-5 çocuk bu abilerini görünce ben neden Antalyasporlu olmuyorum diye düşündü.

Böyle sosyal sorumluluk projelerine zaten katılmalıyız. Ancak bunlara katılırken Antalyaspor'u da düşünerek Antalyasporluluk kimliğimizi de doğru şekildeyansıtmalıyız. Bizim sokakta Antalyaspor atkısı ile yürürkenki hareketlerimiz bile insanlara bir fikir sunacaktır.

Bu projeleri elimden geldiği kadarı ile takip etmeye çalışıyorum. Grup 1966 yine yeniden bir adım önde gibi... Toplu kan bağışı, dünkü organ bağışı, senfoni konseri organizasyonu, sponsorlar aracılığı ile bulunan paralarla engelli vatandaşlarımıza alınan elektirikli arabalar... Bunların hiçbiri basında geniş olarak yer bulmasa da hepsi insanlarda bir Antalyaspor bilinci yeşermesine sebep olan şeyler...


Geçen 29 Ekim'de yapılan yürüyüşe 07 Gençlik, biz münferitler, OÇAS meşalelerimizle, formalarımızla tam kadro katılmıştık . İnanın o gün aldığımız tepkiler o kadar güzeldi ki, hatırlarsınız akşamında Fenerbahçe maçı vardı, gelip "Fenerbahçeliyim ama inşallah kazanırsınız" diyen hanımefendiler vardı. Nitekim kazandık da. Belki o hanımefendi maç sonucunu öğrendiği zaman çocuklar sevindi diye mutlu bile olmuştur.

Elbette hepimiz fevri hareketlerde bulunuyoruz sürekli. Özellikle İstanbul takımları ile olan maçlarda. Ben de çok sakin durduğumu söylersem yalan söylemiş olurum ama ne yazık ki şehirde unutulmaya başlayan Antalyaspor'u tekrar böyle güzel hareketlerle sevdirebiliriz insanlara. Bu tarz eylemlerle Antalyasporluları en güzel şekilde temsil eden herkese sonsuz teşekkürler...




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...