10 Haziran 2012

Euro 2012 - Portekiz | Kaçan Balık Büyük Mü Olacak?

Euro 2012'nin ölüm grubu olarak adlandırılan B grubunda ilk maçlar bugün oynandı. Maçlar öncesinde çoğu kişi gibi ben de Almanya'nın birinci, Portekiz veya Hollanda'nın da ikinci olarak gruptan çıkacağını düşünüyordum ki grubun açılış maçında Danimarka, Hollanda'yı 1-0 yenince Portekiz'in önüne bir anda çok büyük bir fırsat çıkmış oldu.

Almanya karşısında alınacak bir galibiyetle Portekiz ölüm grubundan sağ salim çıkmak adına oldukça önemli bir adım atmış olacaktı. Bu düşünceyle maçın önemi benim için bir kat daha artarken maçın başlamasıyla birlikte sahada bu durumu benim kadar önemsemeyen bir Portekiz izlemeye başladım.

Üstelik uzun zamandır bu kadar temposuz bir Almanya'yı kolay kolay izlememişken Portekiz'in oyuna ağırlığını koyamamasının herhangi bir açıklaması olamaz. Dolayısıyla direkten dönen 2 top, son dakikalardaki pozisyonları konuşmaya da çok gerek yok.

Günün sonunda grupta Portekiz ve Hollanda için şartlar yeniden eşitlenmiş, Danimarka hiç beklenmedik bir şekilde kendisini yarışın içine dahil etmiş oldu. Bakalım Portekiz için bugün kaçan balık büyük mü olacak, küçük mü?





 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...