22 Aralık 2011

Sıkıldık Artık Yeter

7 Aralık 2011 Eskişehirspor maçı: Deplasmanda vasat futbol, 1-0 mağlubiyet...

11 Aralık 2011 Ankaragücü maçı: Futbolcusu kalmayan ligin dibindeki rakibe karşı vasat futbol, son dakikalarda gelen gol ile 1-0'lık galibiyet...

17 Aralık 2011 Bursaspor maçı: Deplasmanda vasat futbol, vasat Bursaspor 0-0 berabere biten bir maç...

Ve dün akşam...

21 Aralık 2011 Fenerbahçe maçı: Yazmama gerek var mı?

Tita yokmuş, ilk yarıda penaltımız verilmemiş falan. Tribünde maçı izlerken sahada kırmızı-beyaz formalılarda galibiyet hırsı gördüğünüz bir futbolcu var mıydı? Kaleye doğru koşarken aklında sürekli pas atmak olan Zitouni mi gol atacak? Yoksa kale karşısında iken ayağını kaldıracak derman olmadığından şut atamayan Necati mi?

Musa Aydın'ın ortalarına değinmek bile istemiyorum. O nasıl ortalar arkadaş? Bomboş kalmış bir kanat oyuncusu böyle orta mı açar? Hocam sen görmüyor musun artık bu Musa'yı? Ne güzel unutmuştuk bir ara, yine nereden çıktı da girdi takıma bu adam?

Tamam, deplasmanda ve İstanbul takımlarına karşı oynanan maçlarda ilk başta gol yememeyi düşünüyoruz; ancak bu durum yavaş yavaş korkaklığa doğru yol alıyor. 3 kişi atağa çıkarken yan pas yapmanın başka bir açıklaması olamaz. Sonuçta tecrübeli bir takımız. Futbolcuların hepsi uzun yıllar Süper Lig'te futbol oynamış ve ne zaman, ne yapılacağını biliyorlar ama bu futbol tarzı güvenlerinin kaybolmasına neden oluyor bence.

Hadi futbolcular ruhsuz, şehir çok mu sağlam? Dün utandım kapalı tribün yüzünden. Fenerbahçe gol kaçırdığında kendini parçalayanları görmedin mi sayın Başkan? Yetkini kullanamadın mı? Hani İstanbul takım taraftarları %5'lik kısım dışında bir yerde olamayacaktı? Neden yine deplasman tarafının yanındaki bölüm Fenerbahçelilere açıldı? Hadi biz açık tribünü savunduk, Fenerbahçeli yoktu varsa da ses çıkartamadı. Neden gol kaçtığında kendini parçalayan ama "beyaz" diye bağıramayan kapalı tribüne bir yaptırım uygulanmadı? Neden taraftar ilk yarıda açık tribünün deplasman tarafındaki son bloğuna oturamadı? Orası Antalyaspor taraftarına ayrılan bölge değil mi? Ne o rahatsız mı olucaktı biz oraya otursaydık Fenerbahçe taraftarı?

Mardan çok şey alıp götürüyor bizden ama Fenerbahçeliler'den üç-beş kuruş daha fazla kazanacağız diye kendimize olan saygımız gitmesin. Bari oraya her maç gelen 3000 Antalyasporlu'ya sahip çıkın. Bari onları soğutmayın 17 haftada bir gelen İstanbul yalakaları yüzünden.

Unutmayın herkes gelip geçiyor ama biz hep yerimizdeyiz. 2004'te Atatürk Stadı'nda Açık Tribün Sivaslılara satıldığında da biz tribünde idik, şimdi de tribündeyiz. Biz tribünümüze, şehrimize sahip çıkıyoruz. Ya siz?

2 yorum:

  1. oyun anlamında bu kadrodan daha fazlasını beklemek pek mantıklı gelmiyor bana.. takımda necati tita ve birazda ugur dışında ofansif anlamda etkili olacak oyuncu olmamasının sıkıntısını yaşıyoruz.. tita da geçen yılki tita değil ilk yarı cok etkisizdi.. mehmet hoca artık emrah artık direk 11 oyuncusu olarak kullanmaya başlanmalı ve kanatlara kesinlikle kaliteli bir oyuncu alınmalı.. ama alamayacağımızı bildiğimden en azından kiralanmalı diye düşünüyorum.. yoksa bu takım sağlam bir savunma takımı olmaktan öteye gidemez..

    yıllardır para sıkıntısı ceken bi kulüp olamaızdan ötürü bonservis ücreti vermeden transfer yapıyoruz bu anlamdada ankagücünden ayrılan özgür çek ve bucadan ayrılan jebrin tam bizlik oyuncular.. maden bonservis ücreti ödeyemiyoruz böyle fırsatları kaçırmamalıyız bence 2 side genç ve cok kaliteli isimler..

    YanıtlayınSil
  2. malasef özgür cek'i fener almış.. jebrinlede trabzon ilgileniyormuş.. aklın yolu bir geç kalmamk lazım bu transferlerde..

    YanıtlayınSil

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...