12 Aralık 2011

Ankaragücü Maçından Geriye Kalanlar

"Bu haftayı 3 puanla kapattık. İyi oynayınca 6 puan vermiyorlar." denebilir, "Çok iyi futbol oynadığımızda 3 puan alamadık, kötü oynadığımızda alalım." denebilir; ancak sıkıntı takımın iyi oynamasında kötü oynamasında değil, sıkıntı takımın isteksiz oynamasında.

Daha geçen hafta Karabük maçında dedik. İnanmış bir takım vardı. Tekmeye kafa sokan topçular vardı ama bu maçta onlar gitti, yerine ruhsuzlar ordusu geldi. Belki Karabük maçında da takım böyle idi, ben TV'de iyi gördüm; statta olunca gerçekten ruhsuz geldi futbolcular.

Hani diyoruz ya stattaki taraftar ile futbolcu arasında bir bağ vardır. Taraftar futbolcunun sahada duruşunda anlar hangi ruh hali içerisinde olduğunu. Ne yazık ki Antalyaspor'da başta Ali Tandoğan, Minev, Ali Turan, az biraz Emrah Başsan ve Sammy dışında ruhunu ortaya koyan futbolcu yoktu. Necati belki sakatlıktan yeni çıktığından böyle, ancak ayakta durucak hali yok. Harcadığı pozisyonları da hepimiz gördük.

Tribüne gelecek olursak... Protesto eden grubun tam ortasında idim. Protestoyu da yapanların kimler olduğunu tek tek tanıyorum. Hepsi de sevdiğim, Antalyasporluluğu öğrendiğim insanlar... Maçtan sonra okuduklarım beni derinden üzdü. Her şeyi geçtim Ali Dayı'ya saldırdı bu protestocular falan denmiş. Benim Antalyasporluluğu öğrendim dediğim abilerim belki daha tribünde yokken Ali Dayı vardı bu tribünlerde. Böyle bir şey mümkün mü? O insanlar Ali Dayı'ya böyle bir saygısızlıkta bulunur mu? Kaldı ki bu kişilerin tepki verdiği futbolcular belli idi. Ali Tandoğan'a küfür edildi yazılmış. Maçtan sonra bir tek onun adı haykırıldı desem abartmış olmam herhalde.

Açık tribündeki insanların takımı eleştirdiği gibi o insanları da eleştirme hakkı var tabii herkesin ama bu eleştirme karalamaya dönüşmemeli. O tribündeki insanlar çarşamba günü Eskişehir'de idi, cumartesi günü Bursa'da olacaklar inşallah ve bunların da tamamını kendi ceplerinden karşılayarak yapacaklar.

Son olarak pazar günü tribünden sorduklarımızı ben bir de buradan sorayım: Bu takım neden maç seçiyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...