26 Mayıs 2011

Sezona Veda: Ankaragücü Maçı

Son dakika stada vardığımda kötü bir sürprizin beni beklediğinden habersizce biletimi aldım, deplasman tribününün girişine doğru ilerledim ki görevli polis "Bu kapıdan almıyoruz, dolanacaksınız." dedi. Bir bilete bakıyorum, 'Saatli Kale Arkası' yazıyor; bir polise bakıyorum, "Dolanacaksın." diyor. Sonrası koş babam koş... Bu sürpriz sayesinde tribüne geç giriyorum ama girer girmez de Antalyasporumuzun golü ile karşılanıyorum. Hemen Küheylan'a mesaj geçiliyor "Öne geçtik 1-0..." diye ama sonra öğreniyorum ki 2-0 olmuş meğer. Skorboarda bakmayınca da fark etmemişiz. Girizgahı bırakıp maç için bir şeyler yazmak gerekirse iki yarı ve iki farklı tablo çıkıyor karşımıza...

 
İlk yarı boyunca gökyüzünü kaplayan kara bulutların aksine sahada Antalyaspor için oldukça güzel bir görüntü vardı. Ekonomik getirisi dışında formaliteden bir maç olduğunu söyleyebileceğimiz sezonun bu son maçında Antalyasporumuz oldukça istekli bir futbol oynuyor ve 2-0 üstün olmasına rağmen ataklarımız devam ediyordu. Bu istekli futbolun bir kez daha karşılığı alınıyor ve devreye olmadan hemen önce 3. golü buluyorduk.


İlk yarı sonrasında tribündeki 50'ye yakın Antalyasporlu olarak keyfimiz yerindeydi. Ancak ikinci yarı ile birlikte tablo bir anda değişti. Gökyüzündeki kara bulutlar dağılıp günşe yüzünü gösterirken sahada da dengeler tam tersine değişiyordu. Ankaragücü bu kez olanca gücüyle bastırıyor ve 10 dakika içerisinde buldukları 2 golle de umutlanıyorlardı. 3-2 ile beraber tribünlerde de ateşlenmişti.


Hakemin son düdüğü ile tüm Antalyasporlular için gerilim sona ermiş, sezonun son maçında alınan 3 gol ve 3 puanla sezona güzel bir veda edilmiş oldu. Sezona güzel bir veda edilmiş oldu olmasına ama bir yandan da hüzünlü bir galibiyet oldu bu, çünkü adı üstünde veda... Şimdi günler Antalyaspor hasretiyle geçecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...