27 Şubat 2011

Yönetimdeki Yeni İsimler

Geçtiğimiz günlerde yapılan kongre ile Antalyasporumuzun yeni yönetimi belirlendi. Hasan Akıncıoğlu başkanlığındaki önceki yönetimler başarılı işler çıkarmıştı. 3 sene öncesinde kulübümüze icra memurları geliyordu, şimdi ise ödüller geliyor. Artık kulübümüzün adı borçlular listesinde değil, vergi rekortmenleri listesinde yer alıyor. Hatırlıyorum da tesislerdeki elektrik sayacı gibi en küçük ayrıntı bile göz ardı edilmeden çalışıldı bugünlere gelirken... Çünkü bunlar kolay ulaşılabilecek başarılar değil. Yeni yönetimle de bu başarıların artarak devam etmesini umuyorum.

Yeni yönetimle birlikte en dikkat çeken konu elbette ki yönetime giren yeni isimler... Son dönemde hızla büyüyen ve önemli sponsorluk anlaşmaları ile de adından sıkça söz ettiren Türk Hava Yolları'nın Antalya Müdürü Ömer Durna, ülkemizde faaliyet gösteren en önemli akaryakıt firmalarından OPET'in yönetim kurulu üyesi Ali Şafak Öztürk ve 10 yıldır Antalya'da telekomünikasyon sektöründe hizmet veren Peker Telekom'un sahibi Salih Peker Antalyaspor'un yeni yönetiminde kendilerine yer buldu. Yönetim kurulunun yeni isimlerinden bir diğeri de yurt içinde gerçekleştiği projelerdeki başarısını yurt dışına da taşımayı başaran AHK'nın sahibi Haldun Kilit... O da bu kongrede denetim kurulundan daha önce de görev aldığı yönetim kuruluna geçiş yaptı. Özetle kendi alanlarında güçlü isimler Antalyaspor yönetimine katıldı. Bu isimlerin istedikleri takdirde Antalyaspor'a katabilecekleri ortada... Onun için aslında çok konuşmaya, şu şöyledir bu böyledir demeye gerek yok.  Gerekli olan tek şey Antalya gibi cömert bir şehre bir parça vefa gösterebilmektir.

Belirli başarılar da yakalanmaya başlanmışken bunların devam ettirilebilmesi önemli... Eğer bunu başarabilirsek yıllardır özlemini duyduğumuz sportif başarılar çok uzakta değil. Bu yüzden tüm Antalyaspor camiasının üzerine düşen sorumluluğu yapması şart...

Yeni yönetim camiamıza hayırlı olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...