12 Temmuz 2013

TRANSFER | Milan Baros

Önceki transferleri henüz yazamadık ama buna bir şeyler karalamak farz oldu. Antalyaspor Milan Baros transferi ile en kariyerli futbolcusunu getirmiş oldu. Bilindiği gibi Şampiyonlar Ligi şampiyonu olan Liverpool'un kadrosunda bulunuyordu Baros...

Antalyaspor Baros ile 1 senelik anlaşmış. İlk açıklamalar doğru ise maç başı ücret alacak. Yani fotoğrafta göründüğü gibi tosunluğunu sürdürürse para kazanması zor olacak. Dolayısıyla kendisine bakması lazım. Ancak hiçbir şey Baros gibi bir transferi şu an için gölgeleyemez. Çünkü Baros'u saha içinde de Galatasaray'da oynadığı zamanlardan daha iyi biliyoruz, adamlığı da üst düzeyde karakteri olan bir futbolcu...


Subjektif bir durumdan da bahsetmek istiyorum. Dün biraz işin ucunu kaçırarak 14 saat uyumuşum. Yani akşam 18:00 gibi uyudum, bu sabah 8'de uyandım. O uzun uykuda gördüğüm rüyalardan bir tanesi Liverpool ile yeni statta yaptığımız Şampiyonlar Ligi maçı idi. Maraton tribünde oturuyordum, elimde dev bir Antalyaspor bayrağı vardı. Kırmızı bir bayrak ortasında Antalyaspor arması... Neyse normal maçlarda da adetim olduğu gibi kale arkalarına bakıyordum gruplar kaç kişi diye, kimse yok gruplardan. Daha sonra iki grubun da Maraton tribününde olduğunu görüyordum. Şimdi ne alakası var diyeceksiniz de akşam rüyanda Liverpool ile ŞL'de maç yaptığını gör, grupların birleştiğini gör, sabahında Liverpool'la ŞL şampiyonluğu yaşamış bir adamın transfer haberini al. Çok mu tesadüf?




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...