29 Kasım 2011

Fever Pitch



Kırmızı-Beyaza adanmış bir hayat...

Çocukluk yıllarından başlayan, son nefes verilene dek süreceği bilinen bir tutku...

Futbol maçı olduğunda bütün işleri iptal etmemin sonsuza kadar süremeyeceğini biliyordum. Ama maç olduğu günler başka bir iş asla düşünmem..Kadınlar size ihanet edebilir ama futbol size asla ihanet etmez.. ileride bir gün mutlaka oğlumun mezuniyeti, kızımın balosu gibi elzem şeyler futbol maçına denk gelecekti ve ben ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalacaktım... 2025 yılında oğlumun ya da kızımın, psikiyatristin koltuğuna uzanmiş "babam futbolu bana tercih etti" dediğini görebiliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...