06 Kasım 2011

Bir Ömürlük Misafir

Antalyaspor iyi değil bugünlerde. Sportif olarak beklenenden kötü olmasını kastetmiyorum. Kaç yıldır düzen içinde gördüğümüz camia, yavaş yavaş karışmaya başladı. Burda kimseye şu şu yorumu yapanlar yönetim yalakası, şu şu yorumu yapanlar içimizdeki İrlandalılar demek amacım değil. Kaldı ki genel olarak ben de (blog olarak da) yönetim vak vakçısı olarak gözüküyorum. Ancak önceki yazılara bakacak olursak yönetimi sert bir şekilde eleştirdiğim zamanlar olmuştur, özellikle taraftarla olan ilişkilerinde.

Bu yazıdaki amacım şu şu eksik, bu bu böyle yapılırsa işler düzelir demek değil. Kaldı ki Antalyaspor'u yıllardır takip eden abilerimizin yanında bir nebze olsun saygısızlık da olabilir benim bu tarz eleştiriler getirmem. Zaten düşündüklerim de 3 aşağı 5 yukarı aynı insanlarla. Burda tekrar belli futbolcu isimlerini verip eksikleri var demem, forvete futbolcu lazım demem kimseye birşey kazandırmayacak.

Sportif anlamda eleştiri yapanlar benim açımdan da son derece haklıdır. Takımda bariz bir düşüş var. Bunların başında gelen de benim yıllarca takımda olmasından gurur duyduğum isimler. Bir takım genç futbolcuların kendini saldıkları gözüküyor. Transferlerden sadece Ali Tandoğan ile Doğa Kaya bizi mutlu etti. Doğa'nın sakatlanması ayrı bir sıkıntı. Emrah'ı bunların dışında tutuyorum o bizim için olduğu kadar Türk Futbolu için de bir kazanç.

Bu sıkıntılar yazdıkça yazılır. Ancak beni en çok üzen yıllarca Antalyaspor için kilometrelerce yol yapmış insanların kendince haklı yanlarıyla da olsa yönetime veya bir takım kişilere küsüp bu takımı Mardan'da yalnız bırakması.

Antalyaspor kötü oldukça daha da bir sarılasım geliyor benim takıma. Hani bağrıyoruz ya "Sen Ruhumun Vazgeçilmez Bir Eşisin" diye, daha da bana ihtiyacı olduğunu hissediyorum Antalyasporum. Ve hep aklıma Erkan Oğur'un Bir Ömürlük Misafir şarkısı aklıma geliyor. Erkan Oğur dünya üzerindeki misafirliğinden bahsediyor ancak,


Seyredem hayret ile şu alemi
Ne bilinir kıymet ne kıyamet


Bir Ömürlük Misafiriz Antalyasporum senin yanında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...