09 Mart 2011

Hayatın İçinden Antalyaspor

antalyasporum.com'un bir iletisi var “Sanatta, sporda, siyasette, sokakta Antalya sevgisi ile yaşamak; Antalya sevgisini yaşatmak...” diye... Düşündük ki gündelik hayatta Antalyaspor ile ilgili yakaladıklarımızı ya da Antalyaspor'u, Antalya'yı hatırlatan anları fotoğraflandırıp burada yayınlasak güzel olabilir. İnşallah güzel bir dizi çıkar ortaya...

İlk fotoğraf Antalya'da oynadığımız ve 0-2 yenildiğimiz Beşiktaş kupa maçının ardından Özgün'ün bir fast food restaurantında ketçap ve mayonez ile yaptığı kalp... Varsın yenilsin Antalyaspor yalnız bırakır mıyız hiç?
2. sınıfta aldığım en ağır derslerden biri idi malzeme bilgisi... Çalıştım çıkacağını düşündüğüm sorulara ağırlık da verdim ama bir türlü ısıl işlemleri adlı konuyu anlamıyordum. Ben de napayım yazdım kağıda sınavda lazım olur diye. Lazım da oldu gerçi...
Isparta'ya geldiğim ilk sene... İlk defa yağarken kar görüyordum. Her Antalyalı çocuk gibi heyecanlı idik. Tabii ki ilk iş sevgilimizin adını balkona yazmak oldu.
Yine ağır bir ders olan termodinamik finaline çalışırken kitabın sayfalarına dersin birinde yazdığım Antalya SK yazısı dikkatimi çekti. Ders çalışmaktan kaçmak için fotoğrafını çekeyim dedim. Arkada kareye giren Antalyaspor bardağını gördüğümde güzel bir süpriz oldu benim için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...