09 Ocak 2014

TRANSFER | Nöbetçi Golcü Semih Şentürk

Nöbetçi golcümüz Ömer Şişmanoğlu'nu gönderdi, yerine Fenerbahçe'nin nöbetçisi şakalarına maruz kaldı bu transfer.

Sene başında Baros transferinde düşüncem belli idi, sahada birşey kazandırmaz ama saha dışı heyecan yaratabilir. Sene başında bir iki maçta o heyecan yaşandı ama daha sonra kayboldu. Semih transferinde ise tam tersini düşünüyorum, saha dışında çok heyecan yaratmasa da saha içinde yararlı olacağını düşünüyorum Semih'in. Milli maçlarda bile onun hırsı sahada heyecanlanmama neden oluyordu. 

Semih için yaşlı yorumlarına da katılmıyorum. 30 yaşında bir futbolcu ne yazık ki Türkiye şartlarında yaşlı değil. Necati transferinde de yine aynı şeyler söylenmişti, ancak Necati'nin takıma yaptığı katkı ortada. Ben Semih'den de böyle bir performans bekliyorum.

Semih Şentürk Antalyaspor'umuza hayırlı olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...