30 Kasım 2013

STSL 13. Hafta Sivasspor (D) | Seninle Başım Dertte

Antalyaspor'un bana garezi olduğunu düşünmem bayadır vardı zaten. Hatta herkes totem yapıyorsun diyordu ancak iş artık totem boyutu aştı. Bir olur iki olur totem der geçersin de her seferinde olmaz. Maçtan önce Twitter'da biraz da şaka yollu olarak takımın benim izlemediğim maçlarda oldukça iyi oynadığının altını çizmiştim. Hatta Özgün de izleyemeyecek olduğunu öğrendikten sonra bu akşam bizim için iyi bir test olacak diye düşünüyordum. 

Geçen haftaki Fenerbahçe maçının izleyemediğim ikinci yarısının oynandığı söylenen futbolun, daha sonra maçı açtığımızda yediğimiz golün, Beşiktaş maçının, üstüne canlı seyrettiğim Konya, Eskişehir, Bursaspor maçlarının açıklaması olamaz. Hadi Diarra bildiğimiz Diarra o bunu hep yapıyor da Isaac bile gol attı arkadaş bu maçta ben neyini düşünüyorum ki?

Açık konuşmak gerekirse maçtan önce Sivasspor'un eksiklerinin olmasının hiçbir önemi yok diye düşünenlerdendim. İzlediğim zaman çok kötü olan Antalyaspor'u biliyorum ben çünkü ancak bu 3-0'lık skor beni ziyadesiyle şaşırttı. 

Fenerbahçe maçından sonra yaşanan forma krizi de atlatılmış gibi o maça nazire yaparcasına kıpkırmızı bir Antalyaspor göründü sahada, bu kırmızı formadan daha güzeli olamaz. 

Hava sıcaklığının -5 derecelere kadar düştüğü söylenen Sivas deplasmanında takımımızı Antalya'dan giderek destekleyen Grup1966 üyelerine, çevre illerden ve Sivas'dan gelen üniversite öğrencesi Antalyasporlu kardeşlerime de bir teşekkürü borç biliriz. Hepimizin evden takip ettiği -hatta benim takip bile edemediğim- maçta Antalyaspor için hastalanmayı göze aldılar. Ne mutlu ki  hep güzel bir galibiyet izlediler hem de galibiyet sevincini futbolcularla birlikte kutladılar.

Darısı önümüzdeki maçlara... O değil de zorun ne benimle Antalyaspor!




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...