15 Temmuz 2012

Sponsor Mevzuları

Armada, sırtta, şortta, göğüste her yerde reklam var. Bu reklam dalgasında son vurgunu tribünler yedi. Bu reklam mevzusunda tribüne alınan reklama diğerleri kadar olumsuz bakmıyorum. Zaten "mabet" olarak görmediğim bir stadın tribünlerinden para kazanacaksak kazanalım. Çok fazla bir önemi yok o tribünlerin benim gözümde. 

Kale arkası tribününe yakışan şekilde Adopen sponsor oldu. Maraton tribününe Ceysu ve son olarak da Numaralı tribüne Rixos Otelleri sponsor oldu. Antalyalı 3 firmanın Antalyaspor'a destek olması elbette mutlu etti beni.

Yalnız Medical Park zamanında da açıklanmayan reklam geliri yine açıklanmadı. Yani bu isim sponsorlukları konusunda kulüp ne kadar para kazanacak kimsenin fikri yok. Zaten açıklanmasını beklemiyordum ancak ağzından parayı düşürmeyen Akıncıoğlu'nun bu konularda artık şeffaf olması lazım. 

Bir diğer mevzu yine yeniden kombine mevzusu. "Duyumlar" havada uçuşuyor. Her kafadan bir ses ama pahalı olması muhtemel. Yönetimin tribün hasılatından gelir uğruna yüksek fiyat belirleyeceğini biliyoruz. Ancak bu sponsorlar gelince Antalya firmaları Antalyaspor'a arka çıkmaya başlayınca yönetim de üzerine düşeni yapıp Antalyaspor taraftarına arka çıkmalı. Artık Antalyaspor taraftarından kimse maddi fedakarlık beklememeli. Maddi fedakarlığı firmalar yapıyorlar. Artık bu taraftar da Antalyaspor'un sefasını sürmelidir.

Yönetim gelirini firmalardan yapsın, numaralıyı pahalı yapıp sponsorlara satsın biletleri. Ona bile razı olur duruma geldik. Ancak yıllardır maça gelen açık tribün ve öğrencilerin çoğunlukta bulunduğu kale arkası tribün biletlerini ucuz yapsın. Küstürmesin az kalan Antalyasporluları.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...