07 Ağustos 2014

Yolun Açık Olsun Musa

Zaman zaman kızdığımız ama her seferinde 7 numarayı başkasına yakıştıramadığımız Antalya'nın öz evladı Musa Nizam yıllardır adı geçen Trabzonspor'a transfer oldu. 

Blogun bu sessiz zamanlarında Musa'ya veda etmemeklik olmaz diye düşündüm. Sonuçta Antalyaspor'da yetişmiş, Antalyaspor'a vefasızlık etmemiş futbolcu sayısı çok az. Tribüne her seferinde "Antalya seninle gurur duyuyor" diye çağırmaktan keyif aldığımız Musa, bu vefasını zaten son düştüğümüz maçta akıttığı göz yaşları ile göstermiştir hepimize ve tüm takım arkadaşlarına büyük bir ders vermiştir. 

Ayrıca sürekli dengesiz giriyor diye eleştirdiğimiz Musa profesyonel futbol kariyeri boyunca da 1 tane kırmızı kart görmüştür. Ben de çok az hatırlıyorum zaten rakip futbolcuyla, hakemle uğraştığını. Böyle de ahlaklı bir futbolcudur kendisi.

Musa'ya Trabzonspor'da başarılar diliyorum. Zor gözükse de umarım oradan Avrupa yolları açılır, ancak Türkiye'de kalacaksa da benim gönlümde 7 numaralı forması Antalya'da onu bekler.

Antalya seninle gurur duyuyor!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...