31 Ağustos 2014

Merhaba E-Sezon

Sonunda yeni bir sezonun ilk düdüğünü duyacağımız güne geldik. PTT 1. Lig'e bu akşam İzmir'de Karşıyaka karşısında başlıyoruz. Her tribüncünün gönlünden geçer İzmir ve Antalya deplasmanları. E bize sadece İzmir kalıyordu, ondan heyecan vardı içimizde taa ki passolig boykot kararımıza kadar. 

Evet bu sene hiçbir maçta yokuz. TRT ekranlarından takip edeceğiz sevdamızı. Ben gerçi Isparta'dayken alışmıştım maç izlemeye ancak Antalya'ya geldiğim sene bu illetin çıkması benim için çok kötü oldu. Ne de güzel hayallerim vardı, Antalya'dan deplasmana gidip, tekrar Antalya'ya geri dönmek üzerine.

Bu sezona ben Antalya'da başlıyorum, Özgün işi gereği sürekli seyahate çıkıyor. Düzenimizi oturttuktan sonra blogun eski aktifliğini kazandırmayı düşünüyoruz.

Bu post Antalyaspor'a hayırlı olsun, bizim için de eski aktifliğimize kavuşmanın habercisi olsun. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...