31 Mayıs 2014

Gencer'le Devam

Antalyaspor'un küme düşmesinin ardından genel kurul kararı alan Antalyaspor Vakfı, yapılmayan bir seçimle Can Atlı ve Gültekin Gencer'in katıldığı kurul sonucu Gültekin Gencer'i tekrar başkan atadı. 


Can Atlı önceki sene katıldığı seçimden sonra, Antalyaspor'da durumlar iyiyken değil, kötüyken de buradayız mesajı vererek tekrar adaylığını koydu. Kongrede yoktum haliyle, ancak giden arkadaşlarımdan dinlediğim üzere Can Abi'nin yaptığı konuşma sık sık alkışlarla kesilmiş. Daha sonra açıklama metnini de okudum ve ben olsam ben de alkışlardım o söylenenleri. Çünkü bir sene boyunca yapılan tüm işleri iyisiyle kötüsüyle değinmiş. Sadece kötü yönleri de söyleyebilirdi, ama yapılan bir kaç güzel hareketi es geçmemesi de takdire şayandır. 

Dönelim Gencer'e. Gültekin Gencer çok başarısız bir başkanlık dönemi geçirmiştir. Geçen sene başkan seçildikten sonra söylenenleri hatırlayalım, "hazine devraldık" demişti. Ancak günümüze döndüğümüzde görüyoruz ki, hazıra dağ dayanmaz sözü sadece lafta kalmıyormuş. Antalyaspor ne yazık ki 5 sene sonra küme düşmüştür. 

Eğer daha önceden seçimle ilgili bir şeyler yazabilseydim Gencer'in normal şartlarda devam etmek zorunda olduğunu yazacaktım. Ancak bu şekilde kimsenin başkan adayı olmamasından dolayı değil, düşürdüğü takımı tekrar kendi çıkarmak zorunda olduğu gibi. Sedat Peker'in zamanında yaptığı gibi. Gerçi Sedat Peker ile Gültekin Gencer'i de kıyaslamak, Sedat Başkan'a bir saygısızlık olacaktır bunu da es geçmemek lazım. 

Velhasıl kelam Gültekin Gencer tekrar başkanlığa atandı. Konuşulan bir sürü dedikodu var. Onlara burada değinmek kimseye bir şey kazandırmaz. Geçen seneden Gencer'in çıkarması gereken bir sürü tecrübe var ancak bizim de en az onun kadar var. 

Taraftar olarak Gencer'in bize karşı attığı her adıma, verdiği her her söze tedbirli yaklaşmalıyız. Yaptığı her hataya anında tepki göstermeliyiz. 3 kişi 5 kişi demeden. Herkes bireysel olarak bile tepkisini vermeli. Çünkü ne yazık ki, atanan başkan gibi yönetim kurulundakilerin de Antalyaspor pek umurlarında olmayacaktır. Yanlışlara ses çıkartan, olması gerektiği gibi kontrol mekanizması Antalyaspor Taraftarı olmalıdır. 

Stresli, gerilimli bir sezon bizi bekliyor. Başkana güveni olan Antalyasporlu yok gibi birşey. Sonumuz hayrolsun. 

Not: Can Atlı'nın konuşma metnine ulaşmak için lütfen tıklayınız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...