17 Ağustos 2011

17 Ağustos...

Dün geceyi bu üzücü günü anmak için uygun bir video aramakla geçirdim ama izlediğim her videoda boğazımda bir şeyler düğümlendi. İzlediğim ilk videoyla beraber herhangi bir video paylaşıp da o acı hatıraların küllerini yeniden alevlendirmenin mantıksız olduğuna karar verdim. Çünkü benim boğazımı düğümleyen şey küçük bir çocuğun haykırışları iken o çocuğun haykırışları sevdikleri ile arasında sadece bir duvar olmasına rağmen o en sevdiklerini belki de bir daha hiç göremeyecek oluşuydu. İşte o acıyı anlayamadım, anlayamazdım da... Çünkü o acıyı anlayanlar sadece o geceyi yaşayanlar olabilirdi.

Bu yüzden burada yazacağımız her şey biraz eksik, belki de anlamsız olacak ama 17 Ağustos'u biz de unutmadık, unutmayacağız. O karanlık gecede hayatını kaybedenleri rahmetle anıyoruz.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...