12 Nisan 2013

İstanbul'da 3 Günde 3 Antalyaspor Maçı Birden

Malumunuz Spor Toto Süper Lig 29. hafta maçında bu hafta Beşiktaş ile deplasmanda karşılaşacağız. 15 Nisan Pazartesi günü saat 20.00'da oynanacak bu karşılaşmanın pazartesi gününe verilmesi deplasman planı yapan birçok kişi için kötü bir haber oldu. Ben de son İnönü deplasmanında tribünde olmayı ve bu hafta sonunu armanın yanında geçirmeyi planlıyordum ama benim planlar da ne yazık ki yalan oldu.

Burada "armanın yanında olmak" derken sadece futbol takımını kastetmiyorum. Beşiktaş deplasmanı için gitmişken Antalya'da havuz olmadığı için maçlarını İstanbul'da oynamak zorunda kalan Antalyaspor Sutopu takımının maçına gitmek de planlarım arasına koymuştum. Üstelik hangi maç var ki diye federasyonun sitesini açıp baktığımda o hafta sonu sutopu takımının üst üste iki maç birden oynayacağını görüp iyice keyiflenmiştim.

Evet, bu hafta İstanbul'da sadece futbol takımın maçı yok. Sutopu 1. Ligi'nde mücadele eden Antalyaspor Sutopu takımı da iki maç birden yapacak. İlk maç 13 Nisan Cumartesi günü saat 11.45'te TSF Ataköy Yüzme Havuzu'nda Heybeliada ile... İkinci maç ise 14 Nisan Pazar günü saat 11.45'te TSF Ataköy Yüzme Havuzu'nda Modaspor ile...

Benim planlar yalan oldu ama İstanbul'da yaşayan veya Beşiktaş deplasmanı için İstanbul'da olacak Antalya sevdalıları benin bu planımı gerçekleştirme fırsatına sahipler. Onlara çağrım sutopu takımımızın maçlarına da programlarında zaman ayırmaları ve bu maçlarda da tribündeki yerlerini almaları... Gönül verdiğimiz armayı havuzda da yalnız bırakmayalım.

Yazıyı bitirmeden önce Antalyaspor'un 3 maçlık İstanbul programını düzenleyip tekrar hatırlatmış olayım.

Heybeliada - Antalyaspor
13 Nisan 2013, 11.45, TSF Ataköy Yüzme Havuzu

Antalyaspor - Modaspor
14 Nisan 2013, 11.45, TSF Ataköy Yüzme Havuzu

Beşiktaş - Antalyaspor
15 Nisan 2013, 20.00, BJK İnönü Stadyumu



Not: Görsel, İstanbul Antalyasporlular Birliği'nin Facebook sayfasından alınmıştır.




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...