17 Nisan 2013

Bursaspor Maçı Bilet Fiyatları Kurnazlığı

Bu haftayı bir dakikalığına unutalım ve sene başına gidelim. Yönetim ile Antalyaspor taraftarı kombine bilet fiyatları ile karşı karşıya gelmişti. Yönetim Maraton tribünü için 750 liralık kombine fiyatı belirlerken Adopen için belirlenen fiyat ise 200 lira idi. Rixos'a hiç girmiyorum, onu zaten tartışmaya gerek yok.

Bu belirlemeden sonra ne oldu? Yönetimden "Durumu olmayan taraftarlarımız Adopen'e girebilirler." açıklaması geldi. Adopen'de durum ne idi? 07 Gençlik "Takımı olumsuz etkileyecek davranışta bulunan herkesi polise teslim edeceğiz, bunun dışında herkesi Adopen'e bekleriz." demişti. Yani özet şu: Yönetim bu uçurum fark ile Mardan'da açık tribünde bulunan muhalif kesimi sindirip Maraton'u ele geçirmek ve Adopen'de de tepkinin önüne 07 Gençlik ile geçmek istemişti. Teoride müthiş bir plan ancak -onlar için- ne yazık ki pratikte işlemeyen bir plan oldu.

Yine sene başına geri dönelim. Şampiyon olmuş takımların maçlarında belirlenen maç başı fiyatlar Maraton 125 lira, Adopen 100 lira idi. Üstüne bir de şampiyon olmuş takım kriterini belirlemek için "birden fazla kez şampiyon olmuş takımlar" için diyerek de not düşülmüştü. Yani Bursaspor maçının bilet fiyatları sezon başında "diğer" olarak adlandırılan takımlarla beraber Adopen 20 lira, Maraton da 50 lira olarak belirlenmişti.


Şimdi dönelim bu haftaya... Beşiktaş maçında yaşananlardan sonra Özdilek'e beklenen tepki malum. Bu tepkinin önüne geçmek için yönetimin basın kanadından sürekli "rekor" vurgusu yapılmaya başlandı. Yavaştan da şampiyon takımlara uygulanacak olan bilet fiyatlarından bahsedildi. Herkesin beklediği şu idi: Bilet fiyatları yüksek olacak diye bas bas bağrılacak, sonra %50 indirim yapılacak ve "Yönetim adım atıyor, taraftardan da adım bekliyoruz" diye açıklamalar yapılacak.

Bugün bilet fiyatları açıklandı. Adopen 50 lira, Maraton 55 lira... İlk sorum şu, neden sene başında açıklandığı gibi Adopen biletleri 20 lira, Maraton biletleri 50 lira değil? Neden Maraton tribünü ile Adopen tribünü arasında böyle göstermelik bir fark var?

Ben cevap veriyim kendi sorularıma... Yönetimin en başta bahsettiğimiz teoride süper olan planı pratikte tutmadı. 07 Gençlik şu anda yönetimle kanlı bıçaklı durumda ve her maç yaşananlar malum. E Adopen daha da dolmasın diye orayı ucuz yapamazsın. Şimdi Maraton'u şişirsen normalde Maraton'a 50 lira verecek olan adam da gidecek 50 liralık Adopen'e girecek. Sonuçta yine orası kalabalık olacak ve güçlü tepki olacak. İyisi mi dediniz fiyatlar arasında fark olmasın ki ben bunların gücünü bölebileyim.


Yemezler Akıncıoğlu yemezler. Uzun süre sonra maça geleceğim Antalya'ya. Tepki vermek hiç yoktu içimde, Bursa maçı öncesi güzel bir şekilde eğlenip maçta da sevdamı haykırmak istiyordum ama yine bu şark kurnazlığınızla tiksindirdiniz kendinizden.

Sizin yalanlarınıza kanmıyoruz ve 2 ay öncesini unutan insanlar değiliz. Tüm açıklamalarınızı her şeyini takip ediyoruz. Bu da açık arama değildir, kendimizi salak yerine koydurtmamaktır. İnatla daha yüksek sesle bağırıyoruz: YÖNETİM İSTİFA!




 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür ve hakaret içeren yorumlarınızın yayınlanmayacağını hatırlatır, yorumlarınızı paylaşarak blogumuzu zenginleştirdiğiniz için teşekkür ederiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...